Kiitos osallistuneille!

Kiitos kaikille Asiakkaan juhlapäivään 9.11.2017 osallistuneille! Seuraava Asiakkaan juhlapäivä tulossa keväällä 2018. Stay tuned!

Puheenvuorojen jälkeen nautimme herkullisen buffet-päivällisen ja jatkamme iltaa huippuelokuvan merkeissä. 

Aika: 9.11.2017, klo 13:00 - 17:00  (elokuva 17:00 - 19:00) 

Paikka: Suomen Elokuvasäätiö, Kanavakatu 12, Katajanokka, Helsinki

Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan! Ilmoittautumislomake on sivun lopussa.

Tilaisuuden ohjelma

 

13:00 tilaisuus alkaa

  • Kahvia ja pientä suolaista

 

13:30-16:00 puheenvuorot

  • 13:30-14:00 Tilaisuuden avaus

  • 14:00-14:30 Ohjelmistorobotiikan porttiteoria – Knowit Oy, Katriina Valli - RPA & Lead Process Consultant, Knowit Solutions

  • 14:30-14:50 Tauko

  • 14:50-15:20 Asiakaspuheenvuoro – Tapiolan Lämpö Oy, Mikael Federley CIO – Digital Transformation

  • 15:20-15:50 Katsaus Benemenin palveluihin

  • 15:50- 16:00 Yhteenveto ja tilaisuuden päätös

 

16:00-17:00 Buffet-päivällinen

17:00-19.00 Elokuva Yösyöttö, kesto 1h 26min.

 

Tilaisuuden vieraspuhujien esittely

 

Katriina Valli, RPA & Lead Process Consultant, Knowit Solutions | LinkedIn profiili

Katriina toimii Knowitilla ohjelmistorobotiikan evankelistana ja suhtautuu toimenkuvansa mukaisesti tietotekniikkaan intohimoisesti, mutta ei ryppyotsaisesti. Hänen missionaan on tuoda “ATK takaisin”! 

 

Mikael Federley, CIO – Digital Transformation, Tapiolan Lämpö | LinkedIn profiili

Mikael on mukana johtamassa useita digihankkeita Tapiolan Lämmön konsernissa. Tärkeintä kaikissa hankkeissa on löytää käyttäjille helppokäyttöisiä strategiaa tukevia ja liiketoimintaa hyödyntäviä ratkaisuja.

 

Vierailtamme saatua palautetta aiemmista Asiakkaan juhlapäivistä

 

  • "Tiivis paketti kivassa miljöössä mielenkiintoista asiaa mielenkiintoisessa seurassa."

 

  • "Erittäin hyvä asiasisältö ja kuitenkin rento tilaisuus."

 

  • "Mukava tapahtuma. Työni kannalta on hyvä, että teillä on laaja joukko teidän asiakkaita joiden kanssa vaihdetaan mielipiteitä ja käytäntöjä. Ja onhan se mukavaa että asiakasta arvostetaan ja asiakassuhdetta pidetään yllä."

 

  • "Erittäin mukava asiakastilaisuus. En ole koskaan ollut näin mukavassa asiakastilaisuudessa. Järjestelyt toimivat hyvin, ei liian virallista ja ruokakin oli erittäin hyvää! Kiitos!"

 

  • "Kiva, positiivinen tilaisuus. Hyödyllistä tietoa puheenvuoroissa ja todella hyvä elokuva vielä illan loppuun."

 

  • "Erittäin mukava tunnelma, isännät hoitivat vieraitaan lämmöllä, sopivan rento ja välitön meininki koko tilaisuuden. Tuli hyvälle mielelle! Sopivan pituiset puheenvuorot, täyttä asiaa!"