Benemen Finlandilla takana onnistunut vuosi 2014 ja entistäkin vahvemmat odotukset vuodelle 2015

10.2.2015

Benemen Finland on keskittynyt palvelemaan Suomessa toimivia ja Suomesta kansainvälistyneitä yritysasiakkaita.

Yhä useammat yritykset ovat huomanneet, että asiakkaille tarjottavan palvelun onnistumisella voidaan vaikuttaa  menestykseen ja tuoda uutta voimaa omaan brändiin. Entistä halvempi puhelin ja vielä halvemmat puhelut eivät auta yritystä kasvuun, eivätkä edes kannattavuuden paranemiseen. Onnistuminen edellyttää merkittävää suunnanmuutosta ja huomion kiinnittämistä oikeisiin asioihin. Benemen on erikoistunut auttamaan asiakkaitaan onnistumaan kommunikaatiossa ja tulokset tästä ovat selkeästi mitattavissa.

Vaikeasta markkinatilanteesta riippumatta, vai peräti siitä johtuen Benemen on saanut yhä kiihtyvällä vauhdilla uusia asiakkuuksia palveluidensa piiriin. Vuoden lopussa allekirjoittaneita uusia Benemenin asiakkaita ovat muiden muassa Koivunen Oy, M-Files Oy, Tehy, Savox Oy, Talenom Oy sekä Yhtyneet Medix Laboratoriot.

Vuonna 2014 Benemenin uusien palvelusopimusten arvo on noin 5 miljoonaa euroa. Myös yrityksen kannattavuus parani merkittävästi vahvasta kehityspanostuksesta huolimatta.

Benemen on kasvun myötä lisännyt henkilöresursseja eri osa-alueille, jotta asiakkaiden kasvaviin palveluodotuksiin pystytään vastaamaan.

"Näkymät vuodelle 2015 ovat positiiviset, uskomme jatkavamme vahvaa kannattavaa kasvua. Tulemme tuomaan myös mielenkiintoisia uusia palveluita asiakkaillemme." kertoo Benemen Finlandin toimitusjohtaja Jarmo Purontaus

 Älä jää paitsi uusimmista uutisistamme. Seuraa meitä Linkedinissä sekä Twitterissä