Palvelutavoitettavuus teemana Benemenin ja SN4:n aamiaiseminaarissa. Muutos alkaa pienistä teoista!

19.9.2014

Kansallissali jylhine puitteineen Helsingin keskustassa toimi aamiaisseminaarin pitopaikkana 18.9.2014, kun Benemen ja SN4 yhteistyössä pureutuivat yrityksien palvelutavoitettavuuteen sekä asiakkaiden odotuksiin hyvälle palvelulle. Paikalle oli kerääntynyt vahva osaanottajamäärä yrityksien palvelujohtoa kuulemaan muun muassa, miten Verkkokauppa.com:ssa nähdään palvelutavoitettavuuden merkitys ja miten se hoidetaan käytännön arkityössä.

Verkkokauppa.com:n asiakaspalvelujohtaja Timo Halonen esitteli puheenvuorossaan juuri vastikään NASDAQ OMX First North Finland -markkinapaikalle listautuneen Verkkokauppa.comin ja erittäin vahvaa asiakastyytyväisyyttä keräävän Verkkokauppa.com:n konseptin, joka herätti kuulijakunnassa suurta mielenkiintoa. 

Verkkokauppa.com käyttää Benemenin ratkaisua puhelimitse tapahtuvan asiakaskontaktivirtansa hallintaan.

SN4:n toimitusjohtaja Jukka Hyttinen esitteli puheenvuorossaan tutkimustuloksia asiakkaiden odotuksista hyvälle palvelulle. Puheenvuorossa perehdyttiin myös palvelukulttuuriin, sen rakentamiseen ja tätä kautta parempaan palvelukokemukseen. Volyymeillä kilpailu on vaikein tie, kilpailuetu on rakennettava ensiluokkaisella palvelulla, puheenvuorossa tiivistettiin näkemys kilpailussa pärjäämiseen.

Benemen Finland Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Purontaus luotasi puheenvuorossaan yrityksen kokonaisratkaisun merkitystä loistavalle palvelulle. Ei ainoastaan teknologia vaan koko yrityksen laajuinen palvelun rakentaminen ja sen ymärtämisen merkitys on oikea tie asiakkaan saamaan kokemukseen. "Koko yritys on Contact Center" herätti yleisön, sillä yrityksen palvelua ei rakenneta ainoastaan asiakaspalveluun tulevien soittojen perusteella.

Kuvia tilaisuudesta täältä

Seuraa Benemeniä kotisivuiltamme sekä Linkedinissä ollaksesi mukana seuraavissa seminaareissamme.