Benemen järjestää aamiaistilaisuuden 18.3.16 yhteistyössä Questbackin kanssa

7.3.2016

Mitä ovat todelliset tiedolla johtamisen mahdollisuudet? 

Benemen ja Questback järjestävät yhteistyössä 18.3.2016 aamiaistilaisuuden Helsingissä.

Tilaisuudessa kerromme käytännön esimerkein, miten asiakaskohtaamisista ja kommunikaatiotapahtumista saatu tieto voidaan valjastaa toiminnan kehittämiseen ja palvelun parantamiseen.

Benemenin kommunikaatioratkaisu kytkee osaamisen, tavoitettavuustiedot sekä tarvittaessa asiakkuustiedot toisiinsa. Kokonaisuus ei kuitenkaan olisi ehjä, jos onnistumista ei voisi seurata ja mitata. 

Toiminnan johtamisessa, ohjaamisessa ja jatkuvassa kehittämisessä voidaan hyödyntää raportointipalvelun tuottamaa tietoa kommunikaation ja palvelun onnistumisesta. 

Questbackin ydinosaamista ovat asiakaskokemuksen kehittäminen ja palautteenhallinta. Erityyppisillä palautteenhallintaratkaisuilla saadaan asiakas- ja henkilöstökokemus mitattavaksi, ymmärrettäväksi ja sitä kautta johdettavaksi.

Tilaisuuden puheenvuoroissa esiintyvät Questback Finlandin maajohtaja Jukka Nupponen, Benemen Oy:n Chief Analytics Officer Mikko Muurinen,  LeasePlan Finland Oy:n markkinointipäällikkö Krista Saarto sekä Fonectan Vice President, Sales Juha-Pekka Kettunen.

Voit tutustua tilaisuuden ohjelmaan tarkemmin täältä