Benemen järjestää yhteistyössä SN4:n kanssa 26.3.15 aamiaiseminaarin aiheesta kontaktiarvo. Mitä kaikkea se sisältää ja miksi se kiinnostaa kaikkia yrityksiä?

18.2.2015

Benemen ja SN4 järjestävät yhteistyössä aamiaisseminaarin maaliskuun 26. päivä Kansallissalissa Helsingissä.

Tilaisuudessa pureudutaan siihen, miten yritykseen sisään tulevaa kontaktivirtaa voidaan analysoida ja johtaa, miten kontaktien juurisyitä voidan selvittää ja jalostaa tietoa asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi.

Case puheenvuorossa Fonectan asiakaspalvelujohtaja Kati Kinnunen kertoo, miten Fonectalla isolla volyymillä liikkuva kontaktivirta otetaan haltuun ja miten siitä saadaan parhaita tuloksia. Vahvassa roolissa kontaktiarvon kehityksessä on oppiva prosessi. Mitä oppiva prosessi Fonectalla sisältää? 

Benemen Finlandin toimitusjohtaja Jarmo Purontaus ja pitkän linjan analytiikka-osaaja Mikko Muurinen kartoittavat, kuinka kontaktin arvon nostossa on valtavat mahdollisuudet jokaiselle yritykselle. Voiko kontaktin arvo olla yritykselle alle 4 eurosenttiä per minuutti? Miksi tällainen ajatusmalli puhelun minuttihinnasta silti ohjaa päätöksentekoa jos yrityksen toimintaa ja tehokkuutta halutaan aidosti kehittää? 

 SN4:n puheenvuorossa toimitusjohtaja Jukka Hyttinen luotaa asiakaskokemusta arvon mittarina. Mitä asiakaskokemus oikeasti kertoo? Miten asiakaskokemuksen juurisyitä mitataan? Entä miten asiakakokemuksen pitäisi vaikuttaa yrityksen kehitykseen?

Lisää taatusti mielenkiintoista asiaa kaikista yllämainituista aiheista ja enemmänkin, itse tilaisuudessa. Ilmoittaudu mukaan tästä