Lisää myyntiä integroimalla asiakaskommunikaatio yrityksen CRM-järjestelmän kanssa

8.3.2017

Benemenin BeneCloud kommunikaatioalusta ja Salesforce CRM integraatio mahdollistaa asiakaskokemuksen optimoinnin ja tätä kautta positiivisesti kehittyvän liikevaihdon Benemenin puolalaiselle asiakkaalle kampaamoketju Provalliancelle.

Jean Louis David kampaamot

Kun Provalliance aloitti kommunikaatioalustakartoituksen yli 50:lle kampaamolleen, heidän prioriteettehin kuului löytää järjestelmä, joka pystyy toimimaan täysin paikkariippumattomasti sekä integroituu yrityksen käyttämään Salesforce CRM-järjestelmään saumattomasti.

 

Salesforce CRM

 

Integraatio kommunikaatioalustan ja Salesforce CRM:n välillä


Benemenin puolalainen kumppani Comtrust toteutti pilvipalveluun perustuvan kommunikaatioratkaisun, joka toimitetaan BeneCloud kommunikaatioalustalta ja joka integroituu saumattomasti yrityksen käytössä olevaan Salesforce CRM-ratkaisuun. Toimitettu järjestelmä tuo Provalliancelle Contact Center -toiminnallisuudet, jotka mahdollistavat kutsunumeroihin saapuvien puheluiden keskitetyn hallinnan sekä kattavat toiminnallisuudet yksittäisten yhteydenottojen käsittelyyn kampaamoiden sekä heidän asiakkaidensa välillä. Kaikki käyttäjät Call Center -työntekijöistä kampaamohenkilökuntaan ovat yhdistetty yhteen keskitetysti hallittuun järjestelmään riippumatta heidän maantieteellisestä sijainnista. Lisäksi Call Center -työntekijöiden kommunikaatiotyökalut on integroitu myös Skype for Business – palvelun kanssa.


Contact Center saumattomasti osana kokonaisratkaisua


Päivittäisessä työssä tämä tarkoittaa, että esimerkiksi kampaamoon tehdyn aikavarauksen vastaanottanut Contact Center siirtää tiedon varauksesta kampaamoon, jossa varaus kuitataan asiakkaalle henkilökohtaisesti. Ratkaisussa on otettu huomioon kampaamoympäristöjen erityispiirteet esimerkiksi niin, että kampaamotyöntekijä voi vastata saapuviin yhteydenottoihin missä tahansa joutumatta huolehtimaan taustametelistä, jota esimerkiksi avoin kampaamotila aiheuttaa.


"Tämä uusi tapa työskennellä on todella vastannut meidän kaikkiin odotuksiin. Olemme kasvattaneet tehokkuuttaamme sekä tuottavuuttamme asiakaskommunikaatiossa ja näin myös laskeneet kustannuksia. Haluan erityisesti nostaa esiin päivittäisessä toiminnassamme hyödyntäämme raportointia odotusaikojen kehityksestä, keskitettyä puheluiden vastaanottoa ja helppoa puhelutallenteiden kuuntelua suoraan Salesforce CRM:stä. Kaiken kaikkian suurin saavutuksemme on se, että olemme pystyneet parantamaan asiakaskokemusta, joka näkyy huomattavana kasvuna varatuissa kampaamokäynneissä", kertoo Provalliancen toimitusjohtaja Tomasz Bączyk.


Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!