Vastaaja-ohje

Benemenin vastaajapalvelun ohjeet

Vastaajaohje

Ottaessasi vastaajapalvelun käyttöön, toimi seuraavasti:

Henkilökohtainen tervehdys

Mikäli haluat muuttaa palvelun oletusviestin henkilökohtaiseksi tervehdykseksi (max. 2 min), tallennetaan se valikon kautta ja luettava teksti (text-to-speech) kirjoitetaan BeneDeskissä (BeneDesk -> Yleiset Asetukset -> Lisätoiminnot -> Vastaajaviesti).

Valitse Yleiset Asetukset BeneDeskin päävalikosta. Yleiset Asetukset sivulla siirry Lisätoiminnot kohtaan. Kirjoita henkilökohtainen text-to-speech viestisi Vastaajaviestin laatikkoon.

Viestien kuuntelu

Käytä viestin kuunteluun numeroa +358 40 920 7000 ja näppäile puhelinnumerosi ja PIN-koodisi, mikäli vastaaja näitä pyytää. Oletus PIN-koodi on 1234 ja voit vaihtaa sen BeneDeskistä (BeneDeskin oikeasta yläkulmasta valikko auki  -> Vaihda PIN-koodi).

 

Siirry BeneDesk-sivustolle tästä

 

Polku:

Valitse Yleiset Asetukset BeneDeskin päävalikosta

Yleiset Asetukset sivulla siirry Lisätoiminnot kohtaan. Kirjoita henkilökohtainen text-to-speech viestisi Vastaajaviestin laatikkoon

Viestien kuuntelu 

Käytä viestin kuunteluun numeroa +358 40 920 7000 ja näppäile puhelinnumerosi ja PIN-koodisi, mikäli vastaaja näitä pyytää. Oletus PIN-koodi on 1234 ja voit vaihtaa sen BeneDeskistä (BeneDeskin oikeasta yläkulmasta valikko auki  -> Vaihda PIN-koodi). 

 

 

Siirry BeneDesk-sivustolle tästä