19.11.2015 Microsoft-talo

Parantunut palvelukokemus on onnistumisista usein kaikkein tärkein.

Minkälainen on yrityksesi tarjoama palvelukokemus? 

LOPPUUNVARATTU!

(Ilmoittautuminen tilaisuuteen on sulkeutunut)

Syksyn inspiroivin aamiaisseminaari yrityksen asiakas- ja palvelukokemuksesta vastaaville päättäjille 19.11.2015

Benemen järjestää yhteistyössä Shiruten, Microsoftin ja Questbackin kanssa aamiaiseminaarin, jossa pureudutaan asiantuntijoiden johdolla palvelukokemukseen.

Mitä vaaditaan loistavan palvelukokemuksen rakentamiseen, entä minkälaisia suuntaviivoja on luvassa tulevaisuudelle? Minkälaisia liiketoimintasovelluksia ja prosesseja onnistunut palvelukokemus vaatii? 

Tilaisuus on maksuton.

Ohjelma:

8:30-9:00 Herkullinen aamiainen katettuna.

9:00-11:00 

Asiakaskokema ei ole hokema - Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, Shirute Oy

Lunastetaanko odotukset - Jukka Nupponen, Maajohtaja Questback Oy

Asiakkaat, työntekijät ja yritysten johto rakentavat kaikki omia odotuksiaan. Kaikki odotukset eivät täyty. Mitäpä jos ne olisi joskus mahdollista täyttää? Asiakaskokemus syntyy odotuksista ja kohtaamisista, odotusten lunastamisesta
ja epäonnistumisiin reagoinneista. Erilaisista sarjoista, kokonaismatkasta.

Palvelukokemuksen johtaminen on keino asiakaskokemuksen parantamiseen - Jarmo Purontaus, Benemen Finland Oy

Ilmoittaudu mukaan sivulla olevalla lomakkeella.

Aika: 19.11.2015 klo 9:00-11:00. Aamiainen katettuna klo 8:30 alkaen. Tilaisuuden jälkeen lounas.

Paikka: Microsoft-talo, Singapore-kabinetti. Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo

 

Tilaisuuden puhujien esittely:

 
Sirte Pihlaja
, CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, Shirute Oy

Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo 20 vuoden kokemuksella  asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla. Linkedin 

Shiruten kotisivut   CXPA:n kotisivut

 


Jukka Nupponen
, Country Manager, Questback Oy 

Jukka toimii maajohtajana Questback Oy:ssä. Palautteenhallinta on alue, jolle Questback toimittaa teknologiaratkaisuja. Ratkaisuilla saadaan asiakas- ja henkilöstökokemus mitattavaksi, ymmärrettäväksi ja sitä kautta johdettavaksi. Jukka on osallistunut kymmeniin asiakaskokemuksen kehittämisprojekteihin ja hänellä on kattava kokemus B2B- ja B2C-liiketoimintojen kilpailukyvyn kehittämisestä. Linkedin

 

 Jarmo Purontaus,toimitusjohtaja, Benemen Finland Oy  

Jarmolla on pitkä kokemus kommunikaationhallinnan parissa, hän oli perustamassa Wicom Communications Oy:tä ja toimi Merlin Systems Oy:n toimitusjohtajana 10 vuoden  ajan. Jarmo on yksi Benemenin perustajajäsenistä. Linkedin

 

 

Yhteistyössä:

 

 

 Tutustu tilaisuuden blogiin! Blogiin tästä

 

Kiitos yhteydenotosta.

Otamme yhteyttä teihin mahdollisimman pian.