Ratkaisumme erilaisiin liiketoimintarpeisiin.
Ratkaisut erilaisiin liiketoimintatarpeisiin. Tutustu tarkemmin!
Integroi eri kanavasi (puhe, email, chat, sosiaalinen media) osaksi yrityksesi liiketoimintaprosesseja.
Siirtämällä palvelut pilveen sinun ei tarvitse tehdä suuria investointeja. Samalla saat päivitettyä perinteisen puhelinvaihteen monikanavaiseksi ratkaisuksi. Saat palvelumme käyttöösi nopeasti ja joustavasti.
Contact Centerin avulla voit parantaa asiakaskokemusta ja yrityksen kannattavuutta.
Perinteisen puhelin- tai mobiilivaihteen päivittäminen nykyaikaiseen kommunikaatioratkaisuun, onnistuu palvelumme avulla helposti ja kustannustehokkaasti.
Selkeän raportoinnin avulla saat arvokasta tietoa asiakaskommunikaatiosta, esimerkiksi saapuvien yhteydenottojen määrät ja kanavat.
Anna asiakkaallesi vapaus valita hänelle mieluisin palvelukanava, esimerkiksi puhelin, chat tai vaikkapa sähköposti.
Tarjoa koko henkilöstölle yhtenäinen käyttökokemus ja asiakkaillesi paras mahdollinen palvelu maantieteellisestä sijainnista riippumatta.