Terveystalo

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Terveystalo tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori.

Tarve

Terveystalon Contact Center-ratkaisu aiheutti hallintahaasteita, sillä palvelua tuotetaan useasta eri palvelukeskuksesta. Erityisesti omien sekä ulkoistetujen osaajien yhteistyö asiakkaiden palvelemisessa oli Contact Centerin toimintatehokkuuden kannalta kehityskohde.

Terveystalon ratkaisu

Terveystalo valitsi Benemenin edistyneen täysin pilvipalveluun perustuvan kommunikaatioratkaisun varmistamaan, että palvelutaso on mahdollisimman hyvin optimoitu jokaisena vuorokauden aikana. Puhelut jaetaan aina parhaalle mahdolliselle  osaajalle jokaiseen tilannekohtaiseen tarpeeseen sovitettuna. Asiakkaalle pystytään jokaisessa tilanteessa tarjoamaan ensiluokkaista palvelua.

Älykäs puheluiden reititys Terveystalon ratkaisun ytimessä

Terveystalo pystyy Benemenin ratkaisun myötä hallitsemaan saapuvan puheluliikenteeen volyymiä täysin halutunlaisesti Benemenin älykkään puhelureitityksen ja tämän tuottaman kommunikaatiotiedon ansiosta. Esimerkiksi puheluiden eri  palvelukeskuksien kesken onnistuu täysin reaaliaikaiseen ja tilannekohtaiseen tietoon perustuen.

Ratkaisu on palveluperustainen ja skaalautuu tarpeen mukaisesti. Palvelu on hankintamalliltaan joustava, eikä tuo minkäänlaisia yllätyskustannuksia asiakkaalle.

Terveystalon saavuttamat hyödyt

Resurssien tehokas hyödyntäminen sekä älykäs puheluohjaus vapaana oleville omille sekä ulkoistetuille osaajille

Reealiaikainen saapuvan puheluliikenteen seuranta sekä ohjaus

Asiakkaan tarpeen mukaan joustava hankintamalli. Kaikki palveluna

Reaaliaikainen kommunikaatioraportointitieto ulottuvilla johtamisen sekä päätöksenteon tueksi ilman monimutkaisia integraatioita

Haluatko kuulla lisää?