Fellow Finance

Fellow Finance tehostaa asiakaskokemusta moderneilla kommunikaatiotyökaluilla

Fellow Finance on vakavarainen suomalainen ​joukkorahoituspalvelu

Fellow Finance tarjoaa edistyksellistä joukkorahoituspalvelua lainaa hakeville kuluttajille ja yrityksille sekä kohtuullista korkotuottoa ​varoilleen etsiville sijoittajille.

Fellow Finance Oyj on perustettu vuonna 2013 korkealuokkaisten ja tietoturvallisten verkkopalveluiden innovatiivisen kehittämiseen, ylläpitämiseen sekä kauppapaikkojen tarjoamiseen Euroopassa. ​Fellow Finance on kasvanut nopeasti ​Pohjoismaiden suurimmaksi vertaislaina- ja joukkorahoitusalustaksi.

Fellow Finance on ensimmäinen Pohjoismainen ja euroalueella toimiva joukkorahoituspalvelu, joka tarjoaa sekä vertaislainapalvelua kuluttajille että lainamuotoista joukkorahoitusta eli yrityslainoja yrityksille. Vuoden 2017 alussa palvelua käytti 43 eri maasta yli 1​70 000 asiakasta.

Fellow Financelle toimitettu ratkaisu. Asiakaspalvelu ja kommunikointi uudelle tasolle

Fellow Finance halusi kehittää asiakaspalveluaan ja nykyaikaistaa kommunikaatiotyökalut vastaamaan sen monipuolisia viestintätarpeita. Asiakkaille nopea ja helppo yhteyden saaminen yrityksen asiantuntijoihin nähtiin tärkeäksi kehityskohteeksi ratkaisua päivitettäessä. Työkalut yrityksen työntekijöiden väliseen sekä ulkoiseen kommunikointiin haluttiin päivittää osana projektia.

Yksi keskitetty asiakaspalvelu. Tasalaatuinen laadukas asiakaskokemus kaikissa toimintamaissa

Fellow Financella on asiakkaita ja toimintaa useassa Euroopan maassa. Puhelinpalvelussa paras palvelu- ja asiakaskokemus pystytään tarjoamaan kun asiakaspalvelu on keskitetty luotettavasti yhteen sijaintiin yhdelle asiantuntevalle tiimille. Palvelua tarjotaan keskitetysti jokaisen kohdemaan omalla kotikielellä ja kohdemaan omallla puhelinnumerolla yhteydenottoon.

Tämä palvelun organisointimalli ei ainoastaan tehosta palvelua vaan laskee tuntuvasti kommunikoinnin kuluja ja mahdollistaa äärimmäisen tehokkaan ja ajantasaisen raportoinnin, KPI-tehokkuuden (Key Performance Indicator) mittaamisen ja esimerkiksi mahdollisten palvelun pullonkaulojen löytämiseen ja näin asiakaskokemuksen tehostamiseen.

 

Skype for Business mukana asiakaspalvelussa ja päivittäisessä kommunikoinnissa

Asiakaspalvelijat voivat vastata saapuviin puheluihin suoraan Skype for Business -sovelluksesta ollessaan työpisteensä ääressä. Tämä tarkoittaa, että kädet ovat vapaana esimerkiksi lisätietojen pyytämiseen kollegoilta pikaviestinnän avulla. Ajantasainen tavoitettavuustieto muista työntekijöistä mahdollistaa, että vapaana oleva osaaja on löydettävissä ja esimerkiksi puheluiden ohjaus onnistuu perustuen oikeaan tavoitettavuustietoon.

Ajantasainen tavoitettavuustieto tarkoittaa arkisessa työssä myös sitä, että työntekijät osaavat valita aina oikean kommunikointikeinon ottaessaan yhteyttä. Fellow Financen kommunikointityökaluihin kuuluvat pikaviestit, VoIP-puhelut, GSM-puhelut, sähköpostiviestit, videopuhelut sekä konferenssipuhelut.

Pilvipalveluun perustuva asiakaspalveluratkaisu

Benemenin pilvipalveluun perustuva helppokäyttöinen selainpohjainen asiakaspalveluratkaisu mahdollistaa Fellow Financelle ratkaisun, joka on skaalattavissa täysin kulloisenkin tarpeen mukaan ja laajennettavissa globaalisti täysin asiakkaan palvelutarvetta mukaillen. Dedikoitu Benemenin asiakaspalvelupäällikkö huolehtii, että asiakas saa parhaan arvon toimitetuista ratkaisuista toiminnalleen.

Haluatko kuulla lisää? Ota meihin yhteyttä