Hammasväline

Hammasväline on Suomen johtava hammashoitotuotteiden toimittaja, joka palvelee yksityisiä ja kunnallisia hammashoidon ammattilaisia tuomalla maahan ja välittämällä hammashoidon tarvikkeita, laite- ja kalusteratkaisuja sekä kehittämällä ja tarjoamalla palveluita suun terveydenhuollon tuottamiseen.

Korkeatasoinen palvelu yhdistettynä laadukkaisiin tuotteisiin

Korkeatasoinen palvelu yhdistettynä laadukkaisiin tuotteisiin on keskeinen menestystekijä Hammasvälineelle. Hammasvälineen asiakkaita ovat sekä julkiset että yksityiset hammaslääkärit ja hammaslääkärivastaanotot, hammaslaboratoriot, apteekit sekä joukko muita hammashoidon ammattilaisia ja yrityksiä, jotka liiketoiminnassaan tarvitsevat luotettavia ja turvallisia tuotteita ja palveluita.

Voidakseen palvella asiakkaitaan entistäkin paremmin, Hammasväline halusi löytää kumppanin tuottamaan kommunikaatiopalvelunsa. Kumppanin, joka ymmärtää asiakkaansa tarpeet ja tukee uusien toimintatapojen kehittämisessä. Tavoitettavuudella ja palveluiden luotettavuudella on suuri merkitys yritykselle, jonka myynnistä iso osa on puhelinmyyntiä. Myös raportoinnin merkitys korostuu, kun liiketoimintaa johdetaan ja kehitetään todellisen tiedon avulla. 

Kumppaniksi valikoitui Benemen Finland

Benemen toimitti Hammasvälineelle pilvipohjaisen BeneCloud-palvelukonseptiin perustuvan kommunikaatioratkaisun. Keskeiset ratkaisun tuottamat palvelut ovat:

  • Yhtenäinen puheluiden ja muiden kontaktien ohjaus yritystasoisesti ja päätelaiteriippumattomasti.
  • Yhtenäinen, kaikki käyttäjät ja päätelaitteet hallitseva, reaaliaikainen tavoitettavuudenhallinta.
  • Tieto kaikista kommunikaatiotapahtumista raportointia varten.
  • Älykäs kontaktien ohjaus asiakastiedon perusteella.
  • Matkapuhelinliittymät aidossa monioperaattoriympäristössä.

 

Hammasvälineen entistä parempi tavoitettavuus näkyy asiakaskokemuksessa

Tavoitettavuudenhallinta perustuu ainutkertaiseen henkilön tavoitettavuustilan hallintaan päätelaitekohtaisen tavoitettavuusketjun sijasta. Ajatus ja käyttö on yksinkertaista niin kuin tavoitettavuudenhallinnan pitääkin olla: henkilö valitsee millaisessa tilanteessa hän on tavoitettavuuden kannalta ja tekniikka hoitaa loput.

Raportointisovellus puolestaan kerää talteen kaikki kommunikointitiedot yritystasoisesti riippumatta mitä välineitä henkilöillä on käytössään ja täysin automaattisesti. Näistä tiedoista voidaan tuottaa hyvin monipuolisia tunnuslukuja erilaisten palveluiden määristä, laadusta ja tehokkuudesta.

”Kun tarvitsemme esimerkiksi apua datan tulkinnassa, voimme luottaa, että Benemeniltä saamme apua ja neuvoja nopeastikin.”

Uuden ratkaisun ja parantuneen tavoitettavuuden myötä Hammasväline on pystynyt keskittymään paremmin omaan ydinliiketoimintaansa ja asiakkaidensa palveluun. Ville Pohjolainen Hammasvälineeltä toteaakin Benemenin olevan Hammavälineelle sopivin mahdollinen kumppani. Toimintatapoja kehitetään yhteistyössä ja palvelussa on huomioitu asiakkaan tarpeet. ”Kun tarvitsemme esimerkiksi apua datan tulkinnassa, voimme luottaa, että Benemeniltä saamme apua ja neuvoja nopeastikin.” Myös käyttöönotto ylitti kaikki odotukset: ”Ikinä ennen ei ole vaihto sujunut näin helposti”.

 

Haluatko kuulla lisää? Ota meihin yhteyttä