Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta Business Solutions tehostaa kommunikointiaan Benemenin avulla

Konica Minolta tarvitsi tehokkaat työkalut vastaamaan tarpeisiin, joita ihmisten kansainvälinen liikkuvuus, työn tekeminen etänä ja palvelun laadun kehittäminen asettivat. Yrityksellä oli käytössä yhdistetyn viestinnän sovellus Microsoft Lync, jota ylläpidetään keskitetysti Saksassa. Konica Minolta halusi laajentaa integraatiota myös yrityksen muuhun kommunikaatioratkaisuun.

Asiakkaan palvelukokemuksen laadun varmistamiseksi haluttiin käytettävyydeltään huipputasoa oleva asiakaspalveluratkaisu sekä reaaliaikainen tieto kommunikoinnista toiminnanohjauksen tehostamiseksi.

Skype for Business -palvelusta täysi hyöty Benemenin avulla

Benemen toimitti ratkaisun, jossa asiakkaan omassa palvelukeskuksessa ylläpidettävään Lync-ratkaisuun lisättiin puhelinpalvelut mukaan ja toimivuus varmistettiin Benemenin toimittamilla matkapuhelinliittymillä. Näin työntekijät voivat ottaa vastaan palvelusarjapuheluita sijaintiriippumattomasti, esimerkiksi olleessaan poissa toimistolta.

Palvelun taso ja tieto palvelun onnistumisesta nyt käytettävissä 

Asiakaspalvelu sai uudet työkalut käyttöönsä. Benemenin toimittaman asiakaspalveluratkaisun myötä asiakaspalvelun taso ja tehokkuus ovat seurannassa. Toimintaa voidaan ohjata ja tehostaa perustuen oikeaan tietoon.

Tilatieto yrityksen henkilöstöstä on helposti ulottuvilla asiakaspalvelijoille, jolloin tiettyä palvelua tai osaamista tavoittelevat henkilöt saavat nopeasti oikeaa osaamista avukseen.

Haluatko tietää tarkemmin?

konica minolta business solutions case-study

 

 

Ota yhteyttä