SOL

BeneCloud mahdollistaa SOLille yhtenäisen ratkaisun

Benemenin tarjoama BeneCloud mahdollistaa SOLille ja sen asiakkaille yhtenäisen hallittavan viestintäkokonaisuuden ja -kokemuksen, joka toimii paikka- ja päätelaiteriippumattomasti kaikkialla. Asiakaskokemus on SOLin sydäntä lähellä ja asiakastyytyväisyyteen panostetaan monin tavoin. Palvelutavoitettavuuden ja asiakaskokemuksen parantaminen olivat myös uuden kommunikaatioratkaisun taustalla olevia tavoitteita.

Kommunikaatiotapahtumat yhteismitallisiksi

Keskeinen ajatus ratkaisumallissa on tehdä kaikista kommunikaatiotapahtumista yhteismitallisia. Eri kommunikaatiotapahtumien käsittelyn aikakriittisyys vaihtelee, mutta ratkaisumallin voima pohjautuu tapahtumien ajantasaiseen käsittelyyn ja hallintaan. Perustoiminta on hyvin selkeää ja suoraviivaista: henkilö soittaa ja vastaa puheluihin, kuten ennenkin. Puhelun jälkeen tapahtuma tallentuu tietovarastoon jatkokäsittelyä varten. Haluttaessa puhelut voidaan myös luokitella ja tallettaa luokiteltuna myöhempää käyttöä varten. BeneCloud -ratkaisussa voidaan mennä vieläkin pidemmälle. Kommunikaatiotapahtumien reitityksessä voi vaikuttavana tekijänä olla mm. käyttäjän työ-/tavoitettavuustilanne.

Onnistunut palvelu- sekä asiakaskokemus

Benemenin kommunikaatioratkaisu kytkee ylivoimaisella tavalla SOLissa olevan osaamisen, tavoitettavuustiedot, sekä asiakkuustiedot toisiinsa. Kommunikaatiotapahtumia analysoimalla voidaan saada tietoa, jonka avulla voidaan esimerkiksi seurata erilaisten päätösten vaikutuksia ja SOLille tärkeän palvelu- ja asiakaskokemuksen onnistumista.

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä